APARKAMINTXUK
Antzerki baten bidez Almikek, Ikerrek, Amaiak eta Hiartek “mugikorren erabilpena gelan” aurkeztu digute.Antzerkian
gela bat agertu da, non ikasleak mugikorrari irakasleari baino kasu
gehiago egin diote. Irakaslea, kokoteraino, mugikorra kendu eta asteburu
osoa aparaturik gabe utzi ditu, zigor moduan. Astelehena heldu da, eta
ikasleek asteburu txarra igaro dutela esan dute, mugikorrik gabe ezin
izan dutelako ezer egin. Irakasleak ere asteburuan zer egin duen esan
die: pentsatzen egon da, eta mugikorrak gelan erabiliko dituztela esan
die, teknologia berriak gelan sartzen ari direnez, mugikorrak sartzea
ideia ona iruditzen zaiolako. Hala ere, oso garrantzitsua iruditu zaio
mugikorren erabilerari buruzko arauak idaztea, ikasleek argi izan
dezaten nola erabili.
Gero,
mugikorrarekin egingo dituzten ariketak eman dizkie, eta guk ere,
taldeka bilduta, jarduera batzuk asmatu behar izan ditugu.
Antzerkia
bukatu denean, Ikerrek gaiari buruzko hausnarketa egin du, eta ideia
oso inportante bat azpimarratu du: teknologia berrien barruan mugikorra
ere badago.
Aurkezpen
honi esker hausnarketa egin dugu, eta gure taldean gai honen inguruan
adostasunik ez dagoela ikusi dugu, batzuen ustez gelan mugikorrarekin
egin daitekeen jarduerarik onena heziketa fisikoan mugikorra ea nork
urrunen botatzen duen da eta. Mugikorrak deitzeko direla uste dugu
batzuk, baina beste batzuk gelan sartzea ondo dagoela uste dute.
TILIKUTU: Eskola 2.0
Tilikutu
taldeko partaideak Iratxe, Ainara, Koldo, Karol eta Asier dira. Eskola
2.0ri buruzko lana egin dute. Lanari hasiera emateko antzerki bat egin
zuten. Antzerkian klaseak lehen nola ematen ziren eta gaur egun
teknologia berriekin nola eman beharko liratekeen erakutsi nahi izan
ziguten. Antzinan kontzeptuak buruz ikasi behar ziren eta okertuz gero
zigorra jasotzen zenuen. Gaur egun berriz, klaseak dinamikoagoak dira
eta gure eskura daukagun teknologiaz baliatuz umeak motibatu behar
ditugu gauzak gogoz ikas dezaten.
Azken urte hauetan ordenagailuen eta interneten erabilera sustatu nahi
izan da lehen hezkuntzako ikastetxetan. Horretarako zenbait priektu egin
dira, haien artean Eskola 2.0. Tilukutu taldea interneten bidez sor
dezakazun site-tan oinarritu dira. Umeak gaixorik daudenean edo beste
edozein arrazoi batengatik eskolara ezin direnean joan haien
ordenagailutik egun horretan klasean emandako kontzeptuak edo irakasleak
bidalitako etxeko lanak ikus dezakete.
Antzerkia
bukatu ostean site bat nola egin erakutsi ziguten. Iratxek oso ondo
azaldu zigun pixkanaka-pixkanaka eta pausoz- pauso nola sortzen diren.
Talde
honek egindako aurkezpena asko gustatu zitzaigun eta azpimarratzekoa da
Iratxek egindako lana, primeran azaldu baitzuen site bat nola eratu.
Oso baliagarria iruditu zitzaigun, gainera zerbait berri ikasi genuen.
Zorionak Tilikutu oso lan ona egin duzuelako!
Talde honek landutako gaia kultur aniztasuna eskolan izan da. Auzkezpen honetan, alor honekin erlazionatutako gaiak landu dituzte, eta teknologiek eskeintzen dituen aukerak arlo honetan.
Eskoletan, gero eta kultur aniztasun gehiago dago eta teknologiei esker beste herrialde batzuetara "bidaiatzeko" aukera izan dezakegu. hau da, komunikatezko eta kultur ezberdinak ezagutzeko metodo oso onuragarria da.
Beste aldetik, gurasoen partaidetzaren garrantzia azaldu dute, adibidez, herrrialde ezberdinetako pertsonek, blogg bat sortzea posiblea da. horrela kultur eta gizarte ezberdinak ezagutzea gerta daiteke. "munduan barrena" bloggean, hau garatzeko proposamenak aurkezten ditu (kultur ezberdineko jolasak, ariketak, janariak, proposamenak...).Orokorki inguru honetan ibili izan dira aurkezpen osoan zehar.
Oso aurkezpen dibertigarria izan da., berezia, motibagarria eta partehartzailea. Azalpenak antzerkien bidez aurkeztu dituzte, eta gure partehartzea lantzeko taldetxoka ariketa bat proposatu dute ( bakoitzak tokatu zain pertsona deskribatzea etxe bat marraztuz). oso aurkezpen dinamikoa eta landua.
Beraz, lan bikaina egin dutela esan dezakegu, eta gaia era motibagarrian lantzeko dagoen aukera ezin hobea erakusti digute. Benetan zorionak taldetxo!
No hay comentarios:
Publicar un comentario